Garantie
Bij de Sieraderij doen we er alles aan om onze producten in afdoende beschermende verpakking naar je toe te sturen. Ondanks deze inspanning kan er helaas toch in zeldzame gevallen iets mis gaan tijdens de verzending. Als gevolg hiervan kan het voorkomen dat de bestelling beschadigd bij je aankomt.
Ook kan zich de situatie voordoen dat je een gebrek aan het ontvangen product constateert, wat door ons bij verzending over het hoofd is gezien.
Als dit bij jou bestelling het geval is, kun je ons hiervan uiterlijk binnen de wettelijk vastgestelde termijn van twee maanden op de hoogte brengen. In dat geval nemen wij contact met je op en zullen controleren of de beschadiging / het gebrek redelijkerwijs binnen de garantie valt. Indien wij hierin positief besluiten, zullen wij je kosteloos van een vervangend product voorzien.
Klachten
De eerste zorg van de Sieraderij is, om al onze klanten op een vriendelijke, zakelijk correcte en tot tevredenheid stemmende manier van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat er in de communicatie of procedurele afhandeling tussen jou en ons iets mis is gelopen. Als dit aan de orde is kun je op verschillende manieren een klacht indienen:
- Wij zouden het erg op prijs stellen als je, betreffende je klacht, eerst contact met ons opneemt via ons e-mailadres info@sieraderij.nl of via ons contactformulier.
- Komen we er samen niet uit, dan kun je je klacht aanmelden voor onafhankelijke bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
- Komen we er samen niet uit, dan kun je je klacht aanmelden bij het ODR-platform van de Europese Commissie.
Uiteraard hopen wij dat dit allemaal niet nodig hoeft te zijn. Mocht er echter toch een onoverkomelijk probleem tussen ons rijzen, dan willen we je vragen om je klacht óf via Stichting WebwinkelKeur, óf via de Europese Commissie in te dienen: niet tegelijktijdig bij beide instanties.